• شهرک آزادی بلوار امام خمینی پلاک 79 واحد 8
  • شنبه - پنجشنبه ساعت 9 الی 18
  • info.dorsanjam@gmail.com
  • 02144560925 - 02144561184 , 021-44560764

3/5 - (2 امتیاز)


شیشه سکوریت چالوس
۳/۵ - (۲ امتیاز)

امروزه استفاده از شیشه ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد های فراوانی پیدا کردند. استفاده از شیشه ها برای نمای ساختمان بسیار مورد توجه می باشد به خاطر اینکه استفاده از شیشه میتواند نور طبیعی داخل منازل را فراهم کند و باعث کاهش مصرف انرژی می شود . شیشه ها خاصیت هماهنگ شدن با هر فضایی دارد. برای بالا بردن مقاومت شیشه ها روش های متفاوتی در تولید این شیشه ها ابداع شده است . شیشه سکوریت  و شیشه لمینیت از شیشه های بسیار مقاوم هستند که کاربرد های فراوانی دارد .  شرکت درسان جام این افتخار را داشته است که همیشه تامین کننده شیشه سکوریت چالوس می باشد.

 

سفارش شیشه سکوریت چالوس

برای آماده سازی سفارش شیشه شما ، ۷ الی ۱۰ روز کاری بعد از تاییدیه نقشه توسط شما پروژه شما آماده و نصب می شود. ابعاد استاندارد ۲۲۰*۳۲۰ و ابعاد ۶۰۰*۳۰۰ به صورت یک تکه با کیفیت سوپر کلیر تولید می شود. شیشه سکوریت در ضخامت های ۴ ، ۶، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ تولید می شود.
شرکت درسان جام نماینده برتر کارخانه جات آذرجام ، تولید کننده شیشه سکوریت استاندارد درجه یک ، بیش از ۳۰ سال است که نصب و اجرای انواع پروژه های شیشه ای را در کارنامه خود دارد . شما میتوانید برای ثبت سفارش از طریق سایت درسان جام در قسمت ثبت سفارش ، سفارش خود را ثبت نمایید .
درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تلفن های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

 

سفارش شیشه سکوریت سندبلاست چالوس

شیشه سندبلاست یکی از انواع شیشه مات می باشد که میتواند در انواع طرح ها دلخواه شما میتواند طراحی شود . شیشه سکوریت بعد از تولید در کارخانه ، برای سند بلاست شدن به کارگاه مخصوص سندبلاست فرستاده می شود.  فرایند سندبلاست به این صورت است که با فشار شن بر روی شیشه طرح موردنظر را طراحی میکنند.  این نوع شیشه ها بسیار پر طرفدار است زیرا علاوه بر اینکه مقاوم می باشد در انواع طرح ها ساخته می شود.

 

درب شیشه سکوریت چالوس

سفارش شیشه سکوریت لمینیت چالوس

یک نوع از شیشه های سکوریت می باشد  که از دو یا سه لایه شیشه سکوریت ساخته می شود که بین لایه های شیشه سکوریت از یک لایه پلاستیکی به نام pvb  استفاده می شود. شیشه سکوریت نسبت به شیشه خام ۴ برابر مقاوم تر است . اگر شیشه سکوریت با استفاده از لایه pvb  به شیشه لمینیت  تبدیل شود مقاومت آن خیلی بیشتر می شود . کاربرد شیشه سکوریت لمینیت در شیشه مغازه طلافروشی ها ، کف و سقف  شیشه ای استفاده میشود.

سفارش شیشه سکوریت رفلکس چالوس

استفاده از شیشه رفلکس در پنجره های ساختمان از کسی پوشیده نیست .
غملکرد شیشه رفلکس به این گونه هستند که لایه خارجی آن مانند آینه می باشد.
در صورتی نور بیرون از نور داخل ساختمان بیشتر باشد پشت شیشه یعنی درون ساختمان مشخص نمی شود .  احتمالا همانطور که دیده اید در شب ها فضای داخل نمایان و در روز ها فضا بیرون غیر نمایان می شود. شرکت درسان جام شیشه رفلکس را در ضخامت ۱۰ میل با رنگ طلایی تولید میکند.  شیشه رفلکس برنز و نقره ای شیشه ۶ میل را نیز مشاهده فرمایید.

 

پارتیشن شیشه سکوریت چالوس

مقالات دیگر:

سفارش یراق آلات شیشه سکوریت چالوس

شیشه سکوریت دارای یراق آلات مخصوص به خود می باشد. شرکت درسان جام علاوه بر تولید شیشه سکوریت ، وارد کننده و پخش کننده  انواع یراق آلات متنوع  و شیک به کل ایران می باشد. به دلیل استفاده زیاد از شیشه سکوریت در نمای های داخلی و خارجی ساختمان  همواره شیک بودن یراق آلات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.اگر شما همکار می باشید برای دریافت قیمت همکاری عکس از کاریت ویزیت خود از طریق واتساپ ارسال فرمایید . کارشناسان ما از طریق واتساپ ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو شما هستند.

یراق-آلات-شیشه-سکوریت-چالوس--شیشه-کالا

 

اشتراک گذاری

درسان جام انتشار :1400/02/06 بروزرسانی : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ 2335

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )

تلگرام نمونه کارهای درسان جام

جهت عضویت در کانال تلگرام و بهره مندی از خدمات گوناگون آذرجام بر روی دکمه کلیک کنید.